Search
Now showing items 1-6 of 6
Beneficiaries’ reasons to leave the automatic enrollment individual pension system in Turkey: A case study in Aksaray University
(Aksaray Üniversitesi, 2019)
This study aims to provide insights on the reasons why beneficiaries of automatic enrollment individual pension
system (IPS) decided to not involve in the system with an interpretivist philosophy. Even though IPS ...
Tüketicilerin çevre bilinci düzeylerini belirlemeye yönelik bir araştırma
(Marmara Üniversitesi, 2011)
Tüketicilerin, eğitim ve kültür düzeyinin artmasıyla birlikte, toplumda çevreye duyarlılıkları da artmıştır. Dolayısıyla, çevreye duyarlı olan tüketici grubunun oluşturduğu pazar da her geçen gün büyümektedir. Tüketicilerin ...
Cinsiyet tüketici karar verme tarzlarını farklılaştırır mı?
(Atatürk Üniversitesi, 2016)
Günümüzde küreselleşmenin etkisiyle birlikte tüketicilerin karar
vermesi daha da karmaşık hale gelmiştir. Tüketici karar verme tarzları, tüketici
satınalma davranışlarını etkilediğinden ve pazar bölümlendirme ...
Kişilik özelliklerinin içgüdüsel satın alma davranışlarına yansıması
(Bingöl Üniversitesi, 2019)
Tüketicilerin satın alma nedenlerini öğrenmek işletmeler için zorunlu hale gelmiştir. Bir işletme, pazarda başarılı olabilmek ve diğer işletmelerden farklı olabilmek için pazardaki tüketicileri tanımak ve araştırmak ...
Astrolojinin tüketici davranışları üzerindeki etkisinin belirlenmesi
(Fırat Üniversitesi, 2019)
Bireylerin ihtiyaçlarını ve isteklerini tatmin etmek amacıyla bir ürünü seçmesi, satın alması ve kullanmasına yönelik yapmış olduğu bireysel aktiviteler tüketici davranışını oluşturmaktadır. Tüketici davranışları ve bu ...
Futbol taraftarlığının müşteri sadakati ve tüketici davranışı temelinde incelenmesi
(Bursa Uludağ Üniversitesi, 2021)
Taraftarların harcamaları, spor kulüplerinin en önemli gelir kalemlerinden biridir. Bu harcamada, sosyo-demografik unsurların yanı sıra taraftarların takımlarıyla kurdukları bağ da etkili olabilmektedir. Spor pazarlaması ...