Search
Now showing items 1-10 of 10
Kuşak farklılıklarının politik pazarlama ve siyasal iletişim açısından değerlendirilmesi
(2017)
Politik pazarlama ve siyasal iletişim, tüm seçmenleri ve partileri etkilemekte, aynı zamanda bir partinin veya adayın başarılı olması konusunda çok önemli bir görev üstlenmektedir. Siyasi partilerin ve siyasi adayların ...
Siyasal pazarlama süreci içerisindeki seçim kampanyalarında pazarlama karması elemanlarının kullanılımı üzerine bir araştırma
(Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık Limited Şirketi, 2017)
Pazarlama ticari ürün ve hizmetleri kapsayan ekonomik boyut ile
birlikte, sosyal, siyasal, çevresel ve kamusal alanları da içerecek boyutta
her geçen gün kapsamını ve sınırlarını genişletmektedir. Bu durum
pazarlamaya ...
Kişilik özelliklerinin içgüdüsel satın alma davranışlarına yansıması
(Bingöl Üniversitesi, 2019)
Tüketicilerin satın alma nedenlerini öğrenmek işletmeler için zorunlu hale gelmiştir. Bir işletme, pazarda başarılı olabilmek ve diğer işletmelerden farklı olabilmek için pazardaki tüketicileri tanımak ve araştırmak ...
Pazarlamada yeni bir yaklaşım: Kabile (topluluk) pazarlaması
(Balıkesir Üniversitesi, 2018)
Son yıllarda giderek önemini arttıran post modern pazarlama kavramları arasında
önemli bir yer edinen “Tribal Marketing” ya da Türkçe’ye çevirisi ile “Topluluk/Kabile Pazarlaması”, iş hayatının vazgeçilmezleri arasında ...
Astrolojinin tüketici davranışları üzerindeki etkisinin belirlenmesi
(Fırat Üniversitesi, 2019)
Bireylerin ihtiyaçlarını ve isteklerini tatmin etmek amacıyla bir ürünü seçmesi, satın alması ve kullanmasına yönelik yapmış olduğu bireysel aktiviteler tüketici davranışını oluşturmaktadır. Tüketici davranışları ve bu ...
Tüketicilerin duygusal zekâsının içgüdüsel ve kompülsif satın alma davranışları üzerindeki etkisi: Aksaray ili örneği
(Turkish Studies, 2018)
Tüketiciler yaşamları boyunca ihtiyaç ve isteklerini gidermek için birçok mal ve hizmet satın almaktadırlar. İhtiyaç ve isteklerini gidermek için harekete geçen tüketiciler, pazarların ve pazarlarda faaliyette bulunan tüm ...
Application of 8D methodology: An approach to reduce failures in automotive industry
(Elsevier Ltd, 2022)
The policy of quality enhancement in the production process within the entire has a critical role. This study was focused on quality management as a case study in the automotive industry using 8D methodology. Thus, it was ...
Determination of consumer-based financial brand value in banking activities
(Muş Alparslan Üniversitesi, 2022)
The banking sector, which has great market potential in Turkey, is developing rapidly in recent years. Along with such rapid development, competition also increases. Therefore, in order to differ from competitors and to ...
Covid-19 salgınının tüketici satın alma davranışlarına etkisi
(Aksaray Üniversitesi, 2022)
Çin’in Wuhan eyaletinde yeni bir virüs olarak ortaya çıkan Covid-19 salgını, tüm dünyada olduğu gibi
Türkiye için de bir tehdit unsuru olmuştur. Tüm dünyada etkisini günden güne arttırarak ciddi boyutlara ulaşan
bu salgın ...
Digitalization in Healthcare - Mobile Health (M-Health) Applications
(Aksaray Üniversitesi 2023 Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 15 2 2687-3427, 2023)
Nowadays, the rapid and effective delivery of health services is a very important issue. The integration of health services into technology-based systems has ensured the integration of the health field with an innovative ...