Search
Now showing items 1-10 of 24
İşe bağlı stresin duygusal bağlılık üzerine etkisi:Sağlık sektörü çalışanlarına yönelik bir araştırma
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2008)
Bu çalışma, sağlık sektöründe gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamına, Ankara ve Aksaray illerinde
kamuya ait beş hastanenin çalışanları dahil edilmiştir. Çalışmada verilerin toplanmasında anket yön‐
temi uygulanmıştır. ...
A Study on the satisfaction of the employees in the internal customer relationship management
(Gaziantep Üniversitesi, 2008)
In this study, the factors that affect the satisfaction of the workers in the Internal Customer
Relationship Management (IntCRM) in a X manufacturing-industry operation that has a leading role in
the white-goods sector ...
İşletme sahibi yöneticiler ile işletme sahibi olmayan yöneticilerin yaşam ve çalışma değerleri üzerine bir araştırma
(TİSK Akademi, 2016)
Bu çalışmanın temel amacı, işletme sahibi olan yöneticiler ile işletme sahibi olmayan yöneticilerin yaşam ve çalışma değerlerini ortaya koymaktır. Bu bağlamda; Aksaray’da faaliyet
gösteren işletmelerde görev yapan 253 ...
Örgütsel bağlılığın iç hizmet kalitesi üzerine etkisi: Kamu ve özel sektör çalışanları üzerine bir araştırma
(Dumlupınar Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın iki temel amacı bulunmaktadır.
Bunlardan birincisi; örgütsel bağlılık boyutları ile iç
hizmet kalitesi boyutları arasında bir ilişkinin olup
olmadığını belirlemek, ikincisi ise; örgütsel bağlılık
boyutlarının ...
Entrepreneurship education and perception change: The preliminary outcomes of compulsory entrepreneurship course experience in Turkey
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
The importance of entrepreneurship is increasingly emphasized worldwide especially after the decline of centrally planned
economic systems. The trends toward reducing the domination of governments in the economy put the ...
Bilgi yönetimi uygulamasında etkili olan faktörler üzerine mobilyacılık sektöründe bir araştırma
(Bülent Ecevit Üniversitesi, 2008)
Araştırmanın temel amacı, mobilyacılık sektöründe bilgi yönetimi uygulamasında etkili olan faktörlerin uygulama düzeylerini ortaya koymaktır. Bu bağlamda, Ankara İlinde Sitelerde, Mobilyacılık sektöründe faaliyet gösteren ...
İşyerinde ayrımcılık: Kavramsal bir inceleme
(Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK), 2011)
Bu çalışmanın temel amacı, iş hayatında çalışanlara yönelik uygulanan ayrımcılık sebeplerini ve sonuçlarını kavramsal olarak incelemektir. Bu bağlamda çalışmada öncelikle ayrımcılık kavramı ayrıntılı olarak irdelenmiştir. ...
Örgütsel adaletin bilgi paylaşımı üzerine etkisi: İlaç sektörü çalışanlarına yönelik bir araştırma
(2011)
Bu çalışmanın amacı, örgütsel adalet ile çalışanların bilgi paylaşımları arasındaki ilişkiyi inceleyerek örgütsel adaletin bilgi paylaşımı üzerine olumlu veya olumsuz etkisini belirlemektir. Araştırmanın verileri İstanbul’da ...
Örgütsel adalet ile duygusal tükenmişlik arasındaki ilişki: İmalat sanayi çalışanları üzerine bir araştırma
(Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 2009)
Bu çalısmada, çalısanların örgütsel adalet algılamaları ile duygusal tükenmislikleri arasındaki iliski arastırılmıstır. Örgütsel adalet, dagıtımsal, islemsel ve etkilesimsel adalet alt boyutları ile incelenmistir. Arastırmanın ...
The relationship between the employees’ organizational justice perceptions and mobbing behavior
(Atatürk Üniversitesi, 2014)
The objective of this study is to clarify the relationship between the
employees’ organizational justice perception levels and mobbing behavior. In order to
test the hypotheses, a questionnaire was administered to 334 ...