Yılmaz, VeyselÇelik, H. ErayPazarlıoğlu, M. Vedat2019-07-292019-07-292010https://hdl.handle.net/20.500.12451/5459Çalışmada, e-ticarete ilişkin tüketicilerin niyetlerini belirleyen faktörler arasındaki ilişkiler ordinal değişkenli yapısal eşitlik modellemesi kullanılarak açıklanmaya çalışılmıştır. Çalışmada e-anket kullanılarak elde edilen verilerin analizinde LISREL hazır yazılımı kullanılmıştır. Yapılan analiziler sonucunda araştırma modelinde yer alan bağımsız ve aracı değişkenlerin yeterli olduğu belirlenmiştirThe relation between the factors, which determine the consumers’ intention about e-commerce, is tried to put forward by using Research Model via structural equation model with ordinal variable. By this aim LISREL packet program is used. At the end of the analysis, the independent and intermediary variables are found sufficient to explain the consumers’ intention about e-commerce.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessE-ticaretRiskYapısal Eşitlik ModellemesiOrdinalLISRELE-commerceStructural Equation ModelE- ticarete ilişkin tüketicilerin risk algısının tutum ve niyetler üzerine etkisi: ordinal yapısal eşitlik modeliArticle224963