Atsan, Nuray2019-08-062019-08-0620171308-7525https://hdl.handle.net/20.500.12451/6499Bu çalışmanın temel konusu, etnik girişimcilerin işletmelerini kurmada ve büyütmede sosyal ağlarından nasıl ve ne ölçüde yararlandıklarıdır. Çalışmanın örneklemini Almanya’da dönercilik sektöründe faaliyet gösteren Türk girişimciler oluşturmuştur. 15 Türk girişimci ile yüz yüze, derinlemesine mülakatlar yapılmıştır. Araştırmanın bulguları, Türk girişimcilerin işletme kurma kararını vermede ve işlerini yürütmelerinde, sahip oldukları kişisel ağların kritik rolünü vurgulamaktadır.The main topic of this study is to determine how and to what extent ethnic entrepreneurs utilize social networks to establish and develop their enterprises. Turkish entrepreneurs working in Doner producing and selling sector in Germany compromise the sample of this study. Face to face and in-dept interviews were held with 15 Turkish entrepreneurs. The findings of the study emphasize the critical role of personal networks of Turkish entrepreneurs in establishing and developing their enterprises.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEtnik GirişimcilikEtnik AzınlıkSosyal AğlarTürk GirişimcilerEthnic EntrepreneurshipEthnic MinoritySocial NetworksTurkish EntrepreneursEtnik girişimlerin doğuşu ve gelişiminde sosyal ağların rolü: Almanya’da türk girişimciler örneğiThe role of social networks in creating and developing ethnic enterprises: The turkish entrepreneurs in GermanyArticle92116