Ünlü, HüseyinSünbül, Ali MuratAydos, Latif2019-05-302019-05-3020091302-5600https://hdl.handle.net/20.500.12451/1140Ünlü, Hüseyin ( Aksaray, Yazar )Genel eğitimin ayrılmaz ve önemli bir parçası olan beden eğitimi derslerinin yürütülmesinde beden eğitimi öğretmenleri önemli bir rol oynamaktadırlar. Beden eğitimi derslerinde öğretim sürecinin ve etkinliklerinin yürütücüleri olan beden eğitimi öğretmenlerinin bir takım yeterliklere sahip olması gerekir. Bu yeterliklerden birisi de beden eğitimi öğretmenlerinin birlikte çalışma yeterlikleridir. Birlikte çalışma yeterliği, bireyin kendi yeteneklerine duyduğu inanç gibi grubunda bir işi başarıyla yapabileceğine dair duyduğu inançla alakalıdır. Bu yeterliğe sahip öğretmenler, gruplarının çok sabır isteyen, stres düzeyi yüksek durumlarla karşılaştıklarında yeteneklerinin ve kapasitelerinin grup olarak bir işin üstesinden geleceğine inanırlar. Bu çalışmada, beden eğitimi öğretmenlerinin birlikte çalışma yeterlikleri kuramsal olarak ele alınmıştır.Physical education teachers have an important role while carrying out physical education courses, which are inseparable and important piece of general education. Physical education teachers, who are executer of the teaching process and activities in physical education courses, must have some qualifications. One of these qualifications is physical education teachers collective efficacy. Collective efficacy related with a group's beliefs in its competence for successful action, similar to an individual belief in his or her competence. This group of teachers can believe in the capacities to cope successfully with stressful events that challenge the group as a whole. In this study, it is aimed to deal with theoretically the physical education teachers collective efficacy.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimBeden EğitimiBeden Eğitimi ÖğretmeniYeterlikBirlikte Çalışma YeterliğiPhysical Education TeacherCompetenceWorking TogetherEducationPhysical EducationBeden eğitimi öğretmenlerinin birlikte çalışma yeterlikleriPhysical education teachers' collective efficacyArticle-184192202Q4