• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Aksaray
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
  •   DSpace@Aksaray
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 150

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kapadokya Bölgesi’ni ziyaret eden turistlerin sürdürülebilir tüketim davranışları 

Varnacı Uzun, Funda; Altaş, Aysu (Aksaray Üniversitesi, 2017)
Göreme Milli Parkı, Kapadokya Bölgesi içinde bulunan, hem milli park hem de Dünya Miras alanı olarak koruma altında olan turistik potansiyeli yüksek bir alandır. Kapadokya Bölgesi, Erciyes ve Hasan Dağı volkanizmalarına ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimleri 

Gedik, Hatice; Akhan, Nadire Emel; Kılıçoğlu, Gökçe (Akdeniz Üniversitesi, 2014)
Bu araştırmanın amacı, Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimlerini belirlemek ve çeşitli değişkenler açısından ortaya koymaktır. Araştırmada, öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimlerini ...
Thumbnail

Atatürk döneminde reis-i cumhur seçimlerinin türk basınındaki yankıları 

Sarı, Muhammed (Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar, 2015)
“Atatürk Dönemindeki Reis‐i Cumhur Seçimlerinin Türk Basınındaki Yankıları”, başlıklı çalış‐ ma, Mustafa Kemal’in ilki 29 Ekim 1923, ikincisi 1 Kasım 1927, üçüncüsü 4 Mayıs 1931, dördüncü ve sonuncusu olan1 Mart 1935 ...
Thumbnail

Altay Yaratılış Miti ile M. Necati Sepetçioğlu'nun yaratılış destanının yüzeysel yapı unsurları bakımından karşılaştırılması 

Kayabaşı, Rabia Gökçen (Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2016)
Halk hafızasındaki çeşitli olaylar ve inançlar; mitlerde, destanlarda ve çeşitli anlatı türlerinde yaşayarak günümüze kadar gelebilmiştir. Fakat zamanla komşu veya sonradan tanışılan kültürlerin etkisine maruz kalmışlar, ...
Thumbnail

Sanal ortamda gerçekleştirilen müze gezilerinin ilkoğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumlarına etkisi 

Yıldırım, Tahsin; Tahiroğlu, Mustafa (Özel Akademi, 2012)
Bu araştırma, ilköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler dersinde sanal ortamda gerçekleştirilen müze gezilerinin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisini belirlemeyi amaçlamaktadır. Araştırmada ön test son ...
Thumbnail

Türkiye'deki edebiyat eğitimi üzerine bir değerlendirme 

Demir, Sezgin (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2016)
Edebiyat; sanatsal ve estetik kaygı ile üretilen her türlü sözlü ve yazılı ürünü kapsayan, ulusların gelişmişlik düzeyinin belirlenmesinde bir parametre olarak kullanılabilecek, dil eğitiminden soyutlanamayacak bir ...
Thumbnail

Coğrafya öğretiminde gezi gözlem yöntemi: Örnek bir rota çalışması 

Yıldırım, Tahsin; Arıbaş, Kenan (Marmara Üniversitesi, 2018)
Coğrafya öğretim programında yer alan coğrafi gözlem ve arazide çalışma becerisinin öğrencilere kazandırılmasında ve coğrafi bilginin aktarılmasında gezi-gözlem yöntemi etkili bir şekilde uygulanmalıdır. Ancak bu uygulamanın ...
Thumbnail

Anlama becerilerine yönelik ölçme ve değerlendirme araştırmalarının incelenmesi 

Deniz, Kemalettin; Keray Dinçel, Betül (Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Dil becerileri anlama ve anlatma olarak ikiye ayrılır. Anlama becerileri dinleme ve okumadan anlatma becerileri ise konuşma ve yazmadan oluşur. Kişinin okuduğunu ve dinlediğini tam olarak anlamlandırabilmesi bir gelişim ...
Thumbnail

İlköğretim aday öğretmenlerinin deprem bilgi düzeyleri üzerine bir araştırma 

Öcal, Adem (Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, 2007)
Depremler, canlı-cansız varlıklar üzerinde büyük zararlara yola açan doğal olaylardır. Bir depremin afet haline dönüşmesinde doğal süreçler kadar beşeri süreçler de etkilidir. Depremlerin oluşması için gerekli olan doğal ...
Thumbnail

Readability of texts Turkish textbooks in grades 6, 7, 8 

Okur, Alparslan; Arı, Gökhan (İlköğretim Online (elektronik), 2013)
In this study, we have emphasized in readability of Turkish textbooks. In recent years, there has been an interest for readability of Turkish textbooks in Turkish and Turkey. Readability is based on the number words in a ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 15



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorTürkben, Tuncay (18)Fidan, Mehmet (15)Öcal, Adem (15)Turan, Refik (14)Salan, Erkan (10)... View MoreSubjectSocial Studies (16)Sosyal Bilgiler (16)Turkish Education (9)Türkçe Eğitimi (8)Eski Anadolu Türkçesi (7)... View MorePublication Type
article (150)
Languagetur (124)eng (25)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (107)Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (43)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (127)info:eu-repo/semantics/closedAccess (22)Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States (1)info:eu-repo/semantics/embargoedAccess (1)Date Issued2020 - 2023 (44)2010 - 2019 (101)2007 - 2009 (5)Full Text StatusWith Full Text (142)Without Full Text (8)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Instruction || Guide || Library || Aksaray University || OAI-PMH ||

Aksaray Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Aksaray, Turkey
If you find any errors in content, please contactkutuphane@aksaray.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Aksaray by Aksaray University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Aksaray:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.