• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Aksaray
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
  •   DSpace@Aksaray
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Anlama becerilerine yönelik ölçme ve değerlendirme araştırmalarının incelenmesi 

Deniz, Kemalettin; Keray Dinçel, Betül (Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Dil becerileri anlama ve anlatma olarak ikiye ayrılır. Anlama becerileri dinleme ve okumadan anlatma becerileri ise konuşma ve yazmadan oluşur. Kişinin okuduğunu ve dinlediğini tam olarak anlamlandırabilmesi bir gelişim ...
Thumbnail

Türkçe (6, 7, 8. sınıf) ders kitaplarındaki okuma ve dinleme/izleme metinleri İle yazma görevleri arasındaki tür uyumu 

Arı, Gökhan (Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık Limited Şirketi, 2011)
Okuma ve dinleme/izleme metinlerinde bulunması gereken özellikler ve hangi metin türlerine yer verilmesi gerektiği İlköğretim Türkçe Dersi (6, 7, 8. Sınıf) Öğretim Programı'nda ayrıntılarıyla yer almaktadır. Öğrencilerin ...
Thumbnail

Türkçe öğrenen yabancı öğrencilerin yazılı anlatım metinlerinin yazım ve noktalama kuralları yönünden değerlendirilmesi 

Fidan, Mehmet (Ekev Akademi, 2019)
Dil eğitimi hem duygusal hem de bilişsel süreçleri içermesinden dolayı önemlidir. Çünkü dil eğitimi vasıtası ile bireyler kendilerini ifade etme ve sosyal etkileşim kurma imkânına kavuşmaktadır. Dil eğitimi genel olarak ...
Thumbnail

Ortaokul öğrencilerinin okuma kaygıları, motivasyon düzeyleri ve okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişkiler 

Türkben, Tuncay (Hakan Ülper, 2020)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma kaygıları, motivasyon düzeyleri ve okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişkiyi incelemektir.İlişkisel tarama modeliyle gerçekleştirilen araştırmada ...
Thumbnail

Türkçe eğitiminde bilişim ve teknoloji kullanımına yönelik araştırmaların konu alanı ve yöntem yönünden analizi 

Kuzhan, Metin; Fidan, Mehmet (Mehmet Kurudayıoğlu, 2020)
Türkçe eğitimi süreçleri bireylerin anlama, anlatma kabiliyetlerine; bilişsel düşünme becerilerine vb. doğrudan etkide bulunduğu için araştırmacıların ilgi odağında yer alır. Bu araştırmalar genel olarak Türkçe eğitimi ...
Thumbnail

Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde internetin kullanılabilirliği üzerine bir araştırma 

Fidan, Mehmet (Ankara Hacı Bayram Veli University, 2019)
Dil eğitimi bireylerin toplumsal uyum sağlamalarında ve kendileriniifade edebilmelerinde önemli konumda bulunduğu için araştırmacılarınilgisini çekmektedir. Dil eğitimi temelde ana dili eğitimi ve yabancı dileğitimi olarak ...
Thumbnail

Öz düzenleme stratejisi gelişimi öğretiminin ortaokul öğrencilerinin üstbilişsel yazma farkındalıklarına etkisi 

Türkben, Tuncay (Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, 2022)
Günümüz bilgi çağında, yaşam boyu öğrenme kavramının ön plana çıkmasıyla birlikte bireyler okul içinde ve dışında kendi öğrenmelerini sağlama ve düzenleme gerekliliğini hissetmektedirler. Bireylerin kendi öğrenmelerini ...
Thumbnail

Genç Kalemler dergisinde Türkçe eğitimine yönelik tespitler 

Fidan, Mehmet (Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Genç Kalemler dergisi Türk yazın hayatındaki etkilerinin yanı sıra dil, edebiyat alanındaki görüşleri ve dolayısıyla Türkçe eğitimi alanına etkileri ile önemli konumda yer almaktadır. Ömer Seyfettin, Ali Canip ve Ziya ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorFidan, Mehmet (4)Türkben, Tuncay (2)Arı, Gökhan (1)Deniz, Kemalettin (1)Keray Dinçel, Betül (1)... View MoreSubject
Türkçe Eğitimi (8)
Turkish Education (5)Language Education (2)Okuma (2)Reading (2)... View MorePublication Typearticle (8)Languagetur (8)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (7)Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (1)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (8)Date Issued2020 - 2022 (4)2011 - 2019 (4)Full Text StatusWith Full Text (8)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Instruction || Guide || Library || Aksaray University || OAI-PMH ||

Aksaray Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Aksaray, Turkey
If you find any errors in content, please contactkutuphane@aksaray.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Aksaray by Aksaray University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Aksaray:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.