• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Aksaray
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
  •   DSpace@Aksaray
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 15

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Evaluating the effect of writing instructions on students' writing skills 

Fidan, Mehmet (Selcuk University, 2019)
The development of language skills is important at both the individual and social levels. Writing, which is one of these skills, enables individuals to express themselves both aesthetically and permanently. This importance ...
Thumbnail

Türkçe öğrenen yabancı öğrencilerin yazılı anlatım metinlerinin yazım ve noktalama kuralları yönünden değerlendirilmesi 

Fidan, Mehmet (Ekev Akademi, 2019)
Dil eğitimi hem duygusal hem de bilişsel süreçleri içermesinden dolayı önemlidir. Çünkü dil eğitimi vasıtası ile bireyler kendilerini ifade etme ve sosyal etkileşim kurma imkânına kavuşmaktadır. Dil eğitimi genel olarak ...
Thumbnail

2018 yılı türkçe dersi öğretim programında yer alan yazma stratejilerinin türkçe öğretmeni adaylarının görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi 

Fidan, Mehmet (Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi, 2020)
Bireylerin bilişsel becerilerinin gelişiminde ana dili etkili kullanma becerisi önemlidir. Bu sebeple ilköğretim çağındaki öğrencilere verilecek olan ana dili eğitiminin bu öğrencilerin kişisel ve sosyal gelişim özellikleri ...
Thumbnail

Türkçe eğitiminde bilişim ve teknoloji kullanımına yönelik araştırmaların konu alanı ve yöntem yönünden analizi 

Kuzhan, Metin; Fidan, Mehmet (Mehmet Kurudayıoğlu, 2020)
Türkçe eğitimi süreçleri bireylerin anlama, anlatma kabiliyetlerine; bilişsel düşünme becerilerine vb. doğrudan etkide bulunduğu için araştırmacıların ilgi odağında yer alır. Bu araştırmalar genel olarak Türkçe eğitimi ...
Thumbnail

Bilinmeyen kelimelerin öğretiminde kullanılan yöntemlerin etkililiğinin öğrencilerin görüşleri vasıtasıyla değerlendirilmesi 

Fidan, Mehmet; Yılmaz, Ahmet (Mehmet KURUDAYIOĞLU, 2021)
Öğrencilerin anlama becerilerinin geliştirilmesinde metnin içeriğinin doğru olarak anlaşılmasının önemli rolü vardır. Bu süreçte metinde bulunan söz varlığına öğrencinin hâkim olması etkili/doğru anlamayı da beraberinde ...
Thumbnail

Türkçe ders kitaplarındaki araştırma yönergelerinin niteliksel yönlerinin karşılaştırmalı analizi 

Fidan, Mehmet (Ankara Hacı Bayram Veli University, 2020)
Bilgiye erişim birçok faktörün etkisinde gelişim gösteren bir süreci içerir. Erişilebilirlik ve hız gibifaktörler bilgiye erişim sürecini şekillendirebilmektedir. Ayrıca bu faktörlerin yanında doğru bilgiye erişimde önemli ...
Thumbnail

Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersinde kullandıkları eleştirel dinleme stratejilerinin çeşitli değişkenler yönünden incelenmesi 

Fidan, Mehmet (Yakup YILMAZ, 2019)
Dinleme eğitimi çok boyutlu yapısı ile eğitim-öğretim süreçlerinde önemli konumda bulunur. Dinleme eğitimi süreçlerinde öğrencilerin kullandıkları stratejilerinden olan eleştirel dinleme öğrencinin akademik gelişimini ...
Thumbnail

Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde internetin kullanılabilirliği üzerine bir araştırma 

Fidan, Mehmet (Ankara Hacı Bayram Veli University, 2019)
Dil eğitimi bireylerin toplumsal uyum sağlamalarında ve kendileriniifade edebilmelerinde önemli konumda bulunduğu için araştırmacılarınilgisini çekmektedir. Dil eğitimi temelde ana dili eğitimi ve yabancı dileğitimi olarak ...
Thumbnail

6. sınıf Türkçe ders kitabındaki dinleme etkinliklerinin kelime öğretim yöntemleri bakımından incelenmesi 

Fidan, Mehmet (Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, 2019)
Türkçe Dersi Öğretim Programı incelendiğinde her temada bir dinleme metnininyer aldığı görülmektedir. Bu metinler aracılığıyla öğrencilere etkili dinlemebecerisi kazandırılmaya çalışılmaktadır. Çünkü dinlemenin hem bireysel ...
Thumbnail

Hikmet Temel Akarsu’nun çocuğa yönelik eserlerindeki fantastik karakterlerin kişilik özelliklerinin analizi 

Fidan, Mehmet; Gündüz, Osman Hakan (Celal Bayar Üniversitesi, 2020)
Kaçış edebiyatı olarak da nitelendirilen fantastik edebiyat anlatıcısına sağladığı sınırsız hayal gücü ve kendini ifade edebilme imkânları ile yazarların tercih ettiği bir yazın türü olarak öne çıkmaktadır. Özellikle son ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Fidan, Mehmet (15)
Kuzhan, Metin (2)Yılmaz, Ahmet (2)Gündüz, Osman Hakan (1)Sarıaslan, Erdem (1)SubjectTürkçe Eğitimi (4)Writing Education (3)Yazma Eğitimi (3)Dinleme Becerisi (2)Language Education (2)... View MorePublication Typearticle (15)Languagetur (13)eng (2)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (13)Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (2)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (15)Date Issued2019 (5)2020 (4)2022 (4)2021 (1)2023 (1)Full Text StatusWith Full Text (15)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Instruction || Guide || Library || Aksaray University || OAI-PMH ||

Aksaray Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Aksaray, Turkey
If you find any errors in content, please contactkutuphane@aksaray.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Aksaray by Aksaray University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Aksaray:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.