• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Aksaray
  • Search
  •   DSpace@Aksaray
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 53

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Doğa kampı destekli çevre eğitiminin çevre sorunlarına yönelik farkındalık ve tutuma etkisi 

Tuğçe Özgel, Zehra; Aydoğdu, Mustafa; Güven Yıldırım, Ezgi (Aksaray Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın amacı doğa kampı destekli çevre eğitiminin öğrencilerin çevre sorunlarına yönelik farkındalık ve tutumları üzerine etkisini araştırmaktır. Araştırmada ön test son test kontrol gruplu yarı deneysel ...
Thumbnail

Öğretmenlerin okul müdürlerine yönelik likert tipi tutum ölçeğinin geliştirilmesi: güvenirlik ve geçerlik çalışması 

Selçuk, Eray (Aksaray Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, Öğretmenlerin Okul Müdürlerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesine yönelik Likert tipi bir ölçek geliştirmektir. Araştırmanın çalışma grubunu Mersin’de bir eğitim kurumunda öğretmenlik yapmakta olan ...
Thumbnail

Hücre konusunda bestelenen şarkıların 6. sınıf fen bilimleri dersinin öğretimine etkisi 

Boz, Cihan (Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın amacı, hücre konusunda bestelenen şarkıların 6. sınıf fen bilimleri dersinin öğretimine etkisini belirlemektir. Çalışma, 2017–2018 eğitim öğretim yılında, Aksaray ilindeki bir ortaokulun 54 altıncı sınıf ...
Thumbnail

STEM yaklaşımı ile basınç konusunda bir öğretim modülünün geliştirilmesi ve uygulanabilirliğinin incelenmesi 

Koca, Esra (Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Bu çalışmanın amacı, 7. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan basınç konusunun öğretiminde STEM eğitimi yaklaşımı ile geliştirilen bir öğretim modülünün öğrencilerin akademik başarılarına, fene ve STEM'e ...
Thumbnail

Teknoloji ile zenginleştirilmiş astronomi dersinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına, ilgi ve tutumlarına etkisi 

Başcı-Eda (Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı, lisans düzeyinde, Astronomi dersi kapsamında teknoloji ile zenginleştirilmiş etkinlikler ile ders yürütmenin fen bilgisi öğretmenliği 4. sınıf öğrencilerinin Astronomi kavramlarını anlama düzeyine ...
Thumbnail

Özel markalı ürünlere karşı tutumun perakendeci sadakatine etkisinin araştırılması 

Çelik, Gökhan (Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Tüketicilerin özel markalı ürünlere karşı tutumlarının müşteri sadakatine etkisine ilişkin görüşlerini belirlemeyi amaçlayan bu araştırma nicel verilere dayalı tarama modelinde bir araştırmadır. Araştırmada çalışma evreni ...
Thumbnail

Argümantasyona dayalı fen öğretiminin derse yönelik tutum ve problem çözme becerileri algısına etkisi 

Sevindik Kuyucu, Nesibe (Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı, Argümantasyona Dayalı Fen öğretiminin öğrencilerin problem çözme becerilerine yönelik algıları ve fene yönelik tutumları üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırmada çalışma grubunun belirlenmesinde ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının mesleğe atanmaya ilişkin tutum ve kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi 

Hüdavendigar, Muhammed Nafiz (Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Araştırmanın amacı, Sosyal bilgiler 1. 2. 3. ve 4. sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine atanmaya ilişkin kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesidir. Araştırmada Nicel araştırma yöntemlerinden ...
Thumbnail

Rehberli araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 

Çıtak, Hasan (Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Bu çalışmada; rehberli araştırma ve sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusuyla ilgili kavramları anlamalarına, sorgulayıcı öğrenme becerilerine yönelik algılarına, araştırma ...
Thumbnail

Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kan bağışına yönelik tutumlarının incelenmesi 

Kılınç, Enver (Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmenliği bölümü öğrencilerinin kan bağışına yönelik tutumlarını araştırmak ve öğrencilerin tutum puanları üzerinde çeşitli değişkenlerin etkisini incelemektir. Araştırma, 2018–2019 ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorÜnlü, Hüseyin (5)Duru Aşiret, Güler (3)Erbaş, Mustafa Kayıhan (3)Eroğlu, Cihan (3)Akbaba, Koray (2)... View MoreSubject
Tutum (53)
Attitude (42)Beden Eğitimi (5)Physical Education (5)Akademik Başarı (4)... View MoreDate Issued2020 - 2022 (16)2010 - 2019 (37)Full Text StatusWith Full Text (53)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Instruction || Guide || Library || Aksaray University || OAI-PMH ||

Aksaray Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Aksaray, Turkey
If you find any errors in content, please contactkutuphane@aksaray.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Aksaray by Aksaray University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Aksaray:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.