Search
Now showing items 1-10 of 49
Doğa kampı destekli çevre eğitiminin çevre sorunlarına yönelik farkındalık ve tutuma etkisi
(Aksaray Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın amacı doğa kampı destekli çevre eğitiminin öğrencilerin çevre sorunlarına yönelik farkındalık ve
tutumları üzerine etkisini araştırmaktır. Araştırmada ön test son test kontrol gruplu yarı deneysel ...
Öğretmenlerin okul müdürlerine yönelik likert tipi tutum ölçeğinin geliştirilmesi: güvenirlik ve geçerlik çalışması
(Aksaray Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, Öğretmenlerin Okul Müdürlerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesine yönelik Likert tipi bir
ölçek geliştirmektir. Araştırmanın çalışma grubunu Mersin’de bir eğitim kurumunda öğretmenlik yapmakta olan ...
STEM yaklaşımı ile basınç konusunda bir öğretim modülünün geliştirilmesi ve uygulanabilirliğinin incelenmesi
(Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Bu çalışmanın amacı, 7. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan basınç konusunun öğretiminde STEM eğitimi yaklaşımı ile geliştirilen bir öğretim modülünün öğrencilerin akademik başarılarına, fene ve STEM'e ...
Teknoloji ile zenginleştirilmiş astronomi dersinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına, ilgi ve tutumlarına etkisi
(Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı, lisans düzeyinde, Astronomi dersi kapsamında teknoloji ile
zenginleştirilmiş etkinlikler ile ders yürütmenin fen bilgisi öğretmenliği 4. sınıf
öğrencilerinin Astronomi kavramlarını anlama düzeyine ...
Özel markalı ürünlere karşı tutumun perakendeci sadakatine etkisinin araştırılması
(Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Tüketicilerin özel markalı ürünlere karşı tutumlarının müşteri sadakatine etkisine ilişkin görüşlerini belirlemeyi amaçlayan bu araştırma nicel verilere dayalı tarama modelinde bir araştırmadır. Araştırmada çalışma evreni ...
Rehberli araştırma ve sorgulamaya dayalı fen öğretiminin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Bu çalışmada; rehberli araştırma ve sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusuyla ilgili kavramları anlamalarına, sorgulayıcı öğrenme becerilerine yönelik algılarına, araştırma ...
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kan bağışına yönelik tutumlarının incelenmesi
(Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmenliği bölümü öğrencilerinin kan bağışına
yönelik tutumlarını araştırmak ve öğrencilerin tutum puanları üzerinde çeşitli
değişkenlerin etkisini incelemektir. Araştırma, 2018–2019 ...
Bilim merkezinde gerçekleştirilen fen bilimleri dersinin öğrencilerin okul dışı öğrenme ortamlarına yönelik algılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
(Aksaray Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmada ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi “Güneş Sistemi ve
Ötesi” ünitesi kapsamında bilim merkezi ve planetaryumda gerçekleştirilen
uygulamaların, öğrencilerin okul dışı öğrenme ortamlarına ...
Ortaokul 6. ,7. ve 8. sınıf öğrencilerinin engellilere yönelik tutumlarının incelenmesi
(Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu araştırmada, 6., 7. ve 8. sınıflarda kaynaştırma eğitimi alan öğrencilerin bulunduğu sınıflardaki öğrencilerin engellilere yönelik tutumları çeşitli değişkenler açısından incelenmiştir. Çalışma grubunu Aksaray ili merkez ...
Beden eğitimi öğretmen adaylarının öz-yeterlikleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları
(Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı, beden eğitimi öğretmen adaylarının öz- yeterliklerini ve beden eğitimi öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını tespit etmektir. Tarama modelindeki bu araştırma 2011-2012 eğitim-öğretim yılında ...